vendredi 3 avril 2015

Alfa GT - car audio upgrades

Hi iedereen,



mijn naam is Roy en ik ben sinds één 1 week in het bezit van een GT en heb nu al het Alfa virus te pakken.



Inmiddels heb ik de alle lampen al vervangen voor LED en Xenon geplaatst en ben ik gestart met het uitbouwen van de Bose installatie.

Ik werk voor de importeur van onder andere Focal, Eton, Emphaser en nog wat andere audio merken in nederland, dus zoals jullie begrijpen gaat staat audio bij hoog op de aanpassingslijst.



Ik ga een apart forum topic starten voor de audio aanpassingen van mn auto met foto's en uitleg zodat je kunt zien wat ik ga doen om de installatie high-end te krijgen.



Mocht je vragen hebben over car audio kun je gerust bij mij terecht .


[img width=1024 height=609]http://ift.tt/1FpAZSZ]





Alfa GT - car audio upgrades

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire