dimanche 5 avril 2015

Ff voorstellen

Ik ben Syb Zijlstra bijna 33 jaar jong en ben zoals ze dat zeggen ondernemer, eigenaar en uitbater zoals dat in de volksmond word gezegd! Ik doe gewoon mijn ding samen met een aantal werknemers, een leuk team. We verrassen mensen met mijn geweldige kookkunsten.

Visrestaurant Le Sandre (de Snoekbaars) in Leeuwarden dat is de plek waar ik dagelijks ben.



Sinds 2013 rijd ik in een Alfa Romeo 156 sportwagon 2004 en jawel de meest besproken JTS 2.0 en in de meest voorkomende kleur 694 Grigio Gonzaga/Sterling waarvan er maar acht van mijn model/kleur in Nederland zijn verkocht!



Eindelijk mijn rijbewijs behaald (2002) ben ik natuurlijk opzoek gegaan naar een leuke auto zoals iedereen dat doet. Mijn voorkeur ging uit naar een rode Alfa Romeo 145 1.4 Boxer. (onbewust al een Alfa gek) Hier heb ik toen der tijd geen proefrit ingemaakt omdat er een rare tik in de motor zat, dus geen alfa voor mij. Vervolgens ben ik in een Opel Calibra 2.0 8v terecht gekomen, ge?Æmporteerd uit Duitsland. Compleet motorisch getuned door Lexmaul. Met de volgende opties :Lexmaul ram induction, Lexmaul LX90 Nokkenas, RVS Lexmaul uitlaat van begin tot eind. Een leuk speelgoed autootje heb ik er niet lang aan gehad. Vervolgens een Opel Astra 1996, deze heb ik 5 jaar gehad en twee keer een lekke koppakking, (opelkwaal) maar wel fantastisch mee gereden.

Eind 2008 ging ik dus over op een Japans merk Mitsubishi Carisma 2001, een geweldige auto nooit klachten gehad gewoon geweldig geen 1 slecht woord voor over. Tot mijn lieve vriendinnetje zwanger werd dus moest er een iets grotere auto komen voor natuurlijk de kinderwagen. Hahaha en daar kwam de mooie sportwagon Alfa in het zicht, gelijk verkocht! €4000,- en 135600km op de teller, een week later stond ie voor huis.







Maar na 1jaar en drie maanden en veel heerlijke km's rijden hebben we de 156 JTS sw ingeruild voor een 147 JTD 1.9 16v waar ik een aantal dingen aan ga aanpassen! De waslijst is al aardig groot[emoji15]








Ff voorstellen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire