dimanche 5 avril 2015

Nieuwe remmen zeer slecht!

Hallo allemaal,



Ik heb vandaag nieuwe remschijven (EBC Ultimax) en nieuwe remblokken (EBC greenstuff) geplaats op mijn vooras. Nu ging ik er vanuit dat mijn remkracht hier ontzettend van zou verbeteren, maar niets lijkt minder waar. Ik snap dat ik ze nog moet inremmen, maar ik moet mijn rempedaal nu veel verder intrappen (soms zelfs tot op de bodem) om enigzins in de buurt te komen van het remvermogen van de originele schijven en blokken! Ook merk ik dat het pedaal veel sponziger is. Normaal trap je het pedaal even een paar keer in totdat je weer stevigheid voelt. Echter kan ik dit nu elke keer doen als ik rem. Iedere keer weer moet ik even pompen voordat ik echt voel dat de remmen aangrijpen.



Moet ik ze gewoon even rustig inrijden en zal het vanzelf verbeteren, of heeft iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt en moet ik nog ergens iets aanpassen?





Nieuwe remmen zeer slecht!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire