vendredi 3 avril 2015

Verschrikkelijk rijdende Alfa

Heren,



Ik kom naar jullie omdat ik redelijk wanhopig aan het worden ben.



Ik rij momenteel in een ALFA 159 1.8MPI met 145.000 Km op de klok.



Het probleem: Mijn auto trilt enorm en crasht in elke oneffenheid op de weg. Als ik er een uur in naar mijn werk heb gereden kom ik er gewoon vermoeid uit.



Ik kan het misschien het beste even beschrijven, de auto beweegt heel erg veel onder je kont, comfort is niet te bespeuren. Zelfs op een gladde nieuw aangelegde snelweg trilt hij nog. dan voel je de auto gewoon onder je kont bewegen.



Verder merk je ook dat wanneer je over een markering rijd of een klein kuiltje tegenkomt dat de auto hier vol in crasht.



Het rijd dus gewoon echt niet fijn omdat je totaal geen rust hebt.



- Het is een standaard sedan.

- 16 inch velgen met 205-55-R16 Conti Premiumcontact 5 banden.

- Vorige maand achterdempers vervangen voor originele dempers inclusief veren.

- Remschijven voor.

- Uitlijning --> bij dealer in Roermond

- Balanceren wielen + controle rondheiden en evt schade aan velgen. (geen defecten)

- Vervangen defecte nokkenassen €920 (Prijs incl distributieriem en alle rollen.)



Bijna €2000 in de auto gestoken en hij rijd als een boerenkar.



Ikzelf snap het niet meer,

- zit er dan een defect in de aandrijving?

- Wielen niet goed gebalanceerd?

- Slechte uitlijning?

- Heeft de 19 gewoon totaal geen comfort?



Alle adviezen zijn welkom, ik begin nu zelf al te denken om de auto gewoon te koop te zetten.



Dank





Verschrikkelijk rijdende Alfa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire