mercredi 1 avril 2015

Wéér 'n Alfa...

Hallo allemaal,



Tsja, éindelijk weer 'n Alfa. Ik ben Luig164, 56 jaar en woonachtig in Breda. Tot ruim 2 jaar terug in het bezit van een Alfa 164 TS. Heb deze auto ruim 8 jaar gehad en met veel plezier in gereden. Daarvoor meerdere 33-ers gehad waaronder 2 sportwagons, héérlijke auto's!

Toen 2 jaar terug de 164 de geest had gegeven (koppakking eruit, en achteraf gezien, doorgeroest bij de dorpels), een verhuizing met de daarbij horende kosten maar besloten om het maar even met de Atos van m'n vriendin te doen. Maar ja, dat Alfa-virus hé....gaat niet weg!

Tot ik hoorde dat mijn onderbuurman de Alfa 145 van zijn vrouw wegdeed omdat die toch maar in de garage stond en er te weinig mee werd gereden.



Dus, sinds een paar weken in het bezit van een Alfa 145 Junior van 1999 met 132000 km op het klokje. Heb de auto al hier en daar geïnspecteerd en ja, roest op de bekende plekken :nee: Op het eerste gezicht nog niet fataal maar toch reden om binnenkort de auto eens goed onder handen te nemen.

Ben gewoon weer blij als een klein kind, en dat op mijn leeftijd hahaha...om weer een Alfa te rijden. Heb altijd m'n Alfa's zelf onderhouden en kende ze op den duur van binnen en buiten. De 145 is voor mij nieuw en dus weer een uitdaging om dit karretje weer helemaal eigen te maken.



Groeten, Luigi164





Wéér 'n Alfa...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire