samedi 4 avril 2015

stuurtje alfasud (sprint)

Hi,





Voor de sprint zoek ik een iets sportiever stuur dan wat er nu in zit; Het houten standaard (veloce) stuur is net te dun en net te glad en net te ver weg voor het echt lekkere stuurwerk. Ik hou het wel erbij om af en toe te kunnen afwisselen. Of voor het ultieme sleeper-effect 8)





Wat zoek ik; een leren of suede stuurtje, bij voorkeur met gladde zwarte spakenm deep-dish is echt een pre, of je moet er bijv ook een naafverlenger bij hebben. Die hèb ik overigens nog liggen, maar die past alleen op nardi-sturen. En daarvan vind ik de imitatieversies lelijk en de echte nogal aan de prijs. Nieuwe dan.





Dus, wie heeft er nog wat zwerven op zolder voor de bekende Alfasud-naaf met drie tapeinden op de stuurkolom?





Ter illustratie; zoiets is de bom; maar alles aanbieden ajb!











(Geen idee in watvoor lelijk hok het hier zit maar zo'n stuurtje vind ik dus mooi)





stuurtje alfasud (sprint)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire