mercredi 29 octobre 2014

contactslot wil niet draaien

goede dag allemaal,



onze alfa 147 heeft een haperend contactslot. Als ik de sleutel in het CTSL steek en probeer te draaien wil ie niet, ook wiebelen met het stuur doet hier niks aan, als ik dan de sleutel een beetje it het ctsl trek terwijl ik draai kan ik met wat zoeken een punt vinden dat ie wel wil draaien....



heb er al WD 40 in gespoten maar dat heeft niet veel effect.



gezien mijn afstandbediening ook (nog) niet werkt zie ik een ander slot niet echt zitten omdat ik dan twee sleutels nodig heb.



nu zag ik op ebay een slot waarvan ze alleen de cilinder met sleutel aanbieden... dat zou dus betekenen dat de cilinder uit het contactslot moet kunnen..... en dan kan ik de cilinder dus A) beter smeren om te proberen het probleem te verhelpen of B) een slotenmaker er naar laten kijken of er iets aan te redden is....



DUS.... de vraag... hoe krijg je de cilinder uit het contactslot??



alvast bedankt voor de reacties





contactslot wil niet draaien

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire