vendredi 31 octobre 2014

Nieuw op het forum

Hoi Alfa forum leden,



ik ben sinds vandaag officieel lid geworden van het alfa forum.



Ik ben eigenaar sinds 6maanden van een alfa 147 twin spark 120pk uit 2003 met bij aankoop 93.000 op de teller.



ik had stiekem al voorheen wat informatie gesnoept op dit forum vanwege mijn deurstopper die kraakte..., dus ik dacht laat ik maar eens officieel mij aanmelden en zo doende even voor te stellen. wel zo eerlijk tog!



ik zal binnenkort wat foto'tjes maken van mijn 147.



het is mijn eerste auto en ik ben bang dat ik niet meer van Alfa afkom!



helaas doet mijn koppeling vandaag wat vreemd (waar me voet opdrukt, die loopt ineens niet meer soepel omhoog) dus was weer aan het zoeken op internet voor wat advies, en natuurlijk kom ik dan terecht bij de topics op dit forum ;).



hopelijk vind ik mijn antwoord en anders zien jullie snel een post van mij.





groetjes



Rory





Nieuw op het forum

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire