samedi 29 novembre 2014

reparatie

hoi



ik ben de trotse eigenaar van een mooie Alfa GT JTS van 2004

Probleem is als volgt ik had niet verwacht dat de vorige eigenaar zijn auto zo slecht had onderhouden

maar goed in de buidel getast en alle achterstallig onderhoud laten plegen, alleen zit ik voor mijn reparaties vast aan bv Kwik-Fit

want hier in Enschede hebben we geen Alfa dealer meer.

Nu ben ik met de auto al heel vak bij Kwik-Fit geweest eerst om alle service weer op orde te krijgen, remmen olie banden uitlaat enz. enz.

en er zat een enorme kraak in de linker voorpoot. Er is al een nieuwe draagarm en diverse rubbers vervangen maar probleem

blijft. Is er iemand in mijn regio die Alfa`s repareert of die weet waar ik terecht kan waar ze verstand van zaken hebben want dit kost me en vermogen zo

en het probleem blijft..



groetje

Henrie





reparatie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire