dimanche 30 novembre 2014

Vervanging (aftermarket) Xenon door Philips verlichting

Goedemiddag!



Nog geen jaar geleden was ik het slechte zicht van de standaard verlichting zat en heb toen een aftermarket Xenon (Q-line 6000K) ingebouwd. Wat een verschil! Vooral de verkeersborden werden geweldig verlicht. Wel vond ik 6000K net iets te blauw. Maar helaas veroorzaakte de unit voor kortsluiting... Dus ik moet het een paar dagen weer met de standaard verlichting doen......



Eigenlijk wil ik geen aftermarket xenon meer inbouwen, maar gewoon betere lampen monteren. Nu zit ik eraan te denken om Philips pitjes te monteren. Je hebt wel verschillende mogelijkheden zag ik (Blue Vision, X-treme white ect.). Ook een groot verschil in prijzen.. Heeft iemand hier ervaring mee of tips welke ik moet kiezen??



Het liefst heb ik lampen die wit licht geven en het meeste lichtopbrengst leveren (4300K of 5000K). Stadslichten wil ik dan ook vervangen (wel zo mooi..). Dat zijn dan toch H4 pitjes??



Graag hoor ik jullie bevindingen/ meningen!





Vervanging (aftermarket) Xenon door Philips verlichting

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire