samedi 29 novembre 2014

Te Koop Alfa 156 1.8 Twin Spark

Via deze weg wil ik mijn Alfa 156 1.8 Twin Spark te koop aanbieden. Eerste afgifte april 2000



Betreft een auto waarbij er wat kleine dingetjes aan mankeren. Echter gezien het feit dat ik me de fiets naar het werk kan is hij overbodig en doe ik hem weg. (verleden jaar maar 850 km mee gereden)

Km-stnd is 131000

Heeft her en der een deukje en krasje opgelopen, lak is niet meer 100%

Het lampje van de airbag blijft branden.

Voorlampen kunnen niet meer van binnenuit versteld worden

Voorzien van nieuwe draagarm, rechts.

Nieuwe rechterachterband

Nieuwe accu

Om een of andere reden start hij soms pas voor de 2de keer.

APK tot oktober 2015

Wellicht ook interessant voor iemand die iets kan met de onderdelen.



Ik heb geen richtprijs, doe een leuk bod en je mag hem hebben.





Te Koop Alfa 156 1.8 Twin Spark

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire