vendredi 30 janvier 2015

Alfa liefhebber

Ik heb sinds kort een alfa 147 verkregen via m'n broer, deze alfa is van een goede vriend geweest die helaas vorige maand te vroeg is overleden.....ik weet van m'n broer dat ie ontzettend trots was op z'n alfatje en wil dan ook eigenlijk z'n wensen die hij had verder uitvoeren.

Motorisch is dit allemaal geen probleem maar het interieur wordt toch wat lastiger, weet iemand of kent iemand van dit forum een adres of iemand waar ik evt terecht kan voor een leder interieur? Weet dat er op marktplaats enzo genoeg aanbiedingen zijn maar ben niet zo vd marktplaats e.d.

Hoor t graag.....en begrijp me niet verkeerd ik ben sinds dat ik m heb gekregen direct verkocht aan deze alfa.



Grtzzzz Wes.





Alfa liefhebber

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire