jeudi 26 février 2015

Alfa 147: Na vervangen van banden vreemd geluid voorwiel

Beste leden,



Ik heb laatst de banden onder mijn Alfa laten vervangen voor Goodyear P1 Asymmetrics. De banden zijn vergeleken met mijn antieke sportcontact 2 die er eerst op zat erg stil. Nu valt het mij op dat mijn linkervoorwiel een vreemd geluid maakt.

Als je 50 of 80 rijd hoor je het het best en het kan het best omschreven worden door het volgende hard-op te lezen:



*vroep vroep vroep vroep*



Een maatje werkt bij een garage en heeft ernaar gekeken en er zit wat speling op het linker voorwiel. Daarnaast breek de rechter Novitec veer gebroken dus zijn idee was die eerst te vervangen en te kijken hoe en wat. Zo gezegd zo gedaan maar het geluid is er nog steeds. Iemand enig idee wat het kan zijn?





Alfa 147: Na vervangen van banden vreemd geluid voorwiel

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire