jeudi 26 février 2015

ori radio spider !156? handleiding

In men spider zit volgens het Italiaans bijgeleverd boekje als je de foto vergelijkt een ori radio. Na onderzoek blijkt dit een blaupunkt te zjn en staat er ook 156 + paar cijfers en letters op het etiket. Nu het ding werkt daar niet van maar ik heb geen NL handleiding en slaag er maar niet in om bepaalde zendersi vast te leggen.

Is hier ergens een handleiding te downloaden of kan iemand me op weg helpen?

Er zijn wel websites waar je die gratis kan downloaden maar die werken op radio merk en niet op automerk. naast blaupunkt staat gewoon 156 en nog wat nummers en letters.

Ps en niets met het topic te maken, ik ben toch wel al enig tijd lid hier maar kan niets downloaden krijg steeds te zien dat ik niet voldoende rechten heb......................als ik naar website hier mail krijg ik geen antwoord op de waarom vraag, kan ook hier iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt

Chris





ori radio spider !156? handleiding

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire