mercredi 31 décembre 2014

galletto

Ik ging voor de gein eens op ebay kijken voor een galletto clone, maar zie dat de originele maar 20 dollar is..

klopt dat? Met de 1260 kan ik zonder problemen de edc15c7 lezen en programmeren. Wil gewoon nog eens experimenteren, alleen de stationair rpm iets omhoog, checksum maken en terugzetten



Heb een tweede ecu liggen waar ik rustig mee kan experimenteren dus.



Of heeft het zin om de iets duurdere master te kopen voor 90 dollar?



De enige site die ik tegen kom is fgtech.com

daar hebben ze ook hardware om de speedo mee te programmeren. Daar heb ik alles van behalve de interface, heb een tweedehands teller liggen waarbij de service interval wel te resetten is, bij die van mij niet. Wil de hex bestanden vergelijken om te kijken of dit te fixen is.

zo niet dan wil ik de nieuwe teller omzetten van miles naar km en de kmstand gelijk zetten met die van mijn auto.



Alvast bedankt!





galletto

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire