mercredi 31 décembre 2014

Warrior4Jah zijn 156 SW 3.0

Hoi forumleden,



Na 498 dagen lid te zijn van jullie forum is het hoog tijd om voor te stellen :). Mijn naam is Jonathan en ik ben 29 jaar jong.

Getrouwd met een lieve vrouw en de 2e is op komst!



Helaas zijn de omstandigheden dat ik mij voorstel niet optimaal, want de auto gaat weg. Omdat ik niet mijn eerste post wil maken in het verkoop topic, stel ik mij eerst voor. We zijn van 2 naar 1 inkomens gegaan en dit gaat voorlopig niet veranderen. Na lang beraad en rekenen en terugschroeven van andere lasten hebben wij besloten dat we toch beter een lichte auto met weinig wegenbelasting kunnen kopen.



Maargoed, voor zolang het nog duurt; nu nog de trotse bezitter van een 156 sportwagon met 3.0 liter busso waarop het meeste onderhoud al op is uitgevoerd (distri, koppeling, et cetera).

Mochten er hier forumleden van alfa156 forum rondhangen: :zwaai:








Warrior4Jah zijn 156 SW 3.0

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire