lundi 29 décembre 2014

Remblokken voorzijde vervangen

Dag beste mensen,



Even een vraagje, voordat ik aan de slag ga. Ik heb tijdens de winterwielen swap mijn remblokken nagecheckt, en vind dat het tijd is om de remblokken te vervangen. Beter tijdig dan te laat natuurlijk! Maar nou heb ik even rond zitten zoeken, en ik zie wat verschillende versies in de omloop met verschillende afmetingen. Daarom wil ik even aan de kenners vragen of onderstaande foto de juiste blokken zijn voor de mito's met brembo klauwen.







In de volgende afmetingen: 124.8 x 70.6 x 15,3. Ik zie dat het enkele millimeters scheelt bij de verschillende merken, maar het gros is wel dit formaat. Klopt dit? En ik ga denk ik gewoon voor de Brembo blokken, mits iemand een beter alternatief heeft als merk?



Daarnaast heb ik op het forum wat dingen gelezen over pennen die vast zitten. Dus ik ben van plan nu al meteen wat WD-40 of kruipolie erop te spuiten, en dit even een paar keer herhalen totdat ik de blokken ergens in de komende weken vervang. Zou dat helpen? Stel dat ze wel stukgaan, of krom raken, wil ik niet dat de auto stil blijft staan, aangezien ik het elke dag nodig heb. Dus wil ik dit alvast voorkomen door een setje pennen erbij te kopen. Klopt het dat het deze zijn, als op onderstaande foto? Ik zie deze namelijk op ebay staan, maar waar zijn ze hier ergens in NL te verkrijgen?







Alvast dank! :D





Remblokken voorzijde vervangen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire