mercredi 31 décembre 2014

Nieuwe bestuurder en trotse Alfa 147 bezitter!

Beste lezer,



Ik ben ongeveer 4 maanden geleden begonnen met mijn rijlessen. Deze maand had ik dan na 3 maanden lessen (1e keer praktijk gezakt, helaas) mijn rijbewijs. Gedurende die periode al een beetje nagedacht over een eerste auto en al snel kwam ik de Alfa Romeo 147 tegen en ik was op slag verliefd.



Toen ik eenmaal mijn rijbewijs had kreeg ik goed bedoelde adviezen van alles en iedereen. Maar voor mijzelf had ik al mijn keuze gemaakt, ik moest en zou een Alfa kopen. Misschien niet de slimste (goedkoopste optie), maar ik stop liever wat geld in deze auto dan een koektrommel die van ellende uit elkaar valt.



Wat foto'tjes:















Gelijk een kilometer of 150 mee gereden vandaag en ik hoop dat ik nog lang mag genieten van deze auto. Het betreft de 120 pk variant 1.6 Veloce Progression.





Nieuwe bestuurder en trotse Alfa 147 bezitter!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire