mercredi 31 décembre 2014

Robbert en zijn ALFA Romeo Mito stellen zich voor!

Hallo Alfa-forummers,



Mijn naam is Robbert en ik ben 30 jaar en ik ben woonachtig in Rilland. Ik ben sinds september in het bezit van een ALFA Romeo Mito 1.3 JTDm ECO uit 2011. De Mito is een Distinctive en in de kleur Grigio Techno. Hiervoor ben ik een lange tijd in het bezit geweest van een BMW 318Ti en daarvoor heb ik een Suzuki Swift GTI gehad. In de zoektocht naar een zuinige diesel bij de Mito terecht gekomen, omdat naar mijn mening de mooist gelijnde auto in zijn segment is. Eigenlijk gelijk een zwak gekregen voor AR, waarbij vooral de styling van de auto's mij erg aanspreekt. De Mito zal voorlopig blijven zoals die is en eventuele aanpassingen zullen hoofdzakelijk OEM zijn.



Ik verwacht af en toe gezellig wat bij te kunnen dragen aan het forum en zo de AR liefhebberij te delen.



Alvast een fijne jaarwisseling:proost:





Robbert en zijn ALFA Romeo Mito stellen zich voor!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire