mardi 30 décembre 2014

Dimlicht kapot?

Hallo mensen



Vandaag ben ik vrij dus was ik van plan om het dimlicht aan de passagierskant te vervangen aangezien deze niks meer doet. Inmiddels heb ik hier gelezen hoe ik dat het beste kan doen maar het schijnt niet al te makkelijk te zijn. Het dimlicht heeft het eerder niet gedaan maar de volgende dag deed de lamp het opeens wel weer. Dat was dus helaas maar voor een dag want inmiddels zit er helemaal geen leven meer in. En wat ik ook raar vind is dat het stadslicht niet brandt, is deze dan tegelijkertijd met het dimlicht stuk gegaan? Normaal brandt aan de ene kant toch het stadslicht als het dimlicht kapot is? Dit is wel zo bij de bestelbussen van mijn werk bijvoorbeeld. De normale stand van stadslichten heb ik nog niet getest dus misschien doen die het wel gewoon. Ik vraag me dus af of het ook aan een zekering ofzo kan liggen daarom stel ik het karwei nog even uit zodat ik hopelijk hier wat meer te weten kom.





Dimlicht kapot?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire