mercredi 31 décembre 2014

hallo allemaal

hallo



na lang afwezig te zijn geweest op deze forum heb ik mij terug een alfa romeo aangeschaft, wegens gezinsuitbreiding moest mijn vorige daily een alfa gt 1.9 jtd na 7 jaar met veel spijt moeten verkopen, na het oneindig uitstellen van de nieuwe giulia hebben we een opel insignia 2.0 cdti gekocht. de kriebels waren te groot en ik wou een alfa romeo als youngtimer voor erbij

deze alfa romeo 75 turbo is van de eerste serie

geen roest wat al een hele prestatie is en de eerste eigenaar was uit italie waarna die geexporteerd is naar belgie door een alfa verzamelaar ik ben dus de derde eigenaar

toen ik de wagen had gekocht moest er nog wat aan gebeuren.

nieuwe remblokken

remslangen

rem olie

nieuwe banden want dat waren nog de originele van fabriek

prachtige wegligging en een mooi geluid en ik hou wel van hoekige modellen

verder wil ik de auto nog wat origineler maken door de achterste spoilers en de buitenspiegels te vervangen door serie 1 exemplaren



dit was de gt




de 75














hallo allemaal

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire