dimanche 7 décembre 2014

Niet normaal meer.

Ik heb 2 weken niet gegeten of gedronken. Eerst begon ik uit te drogen en alles werd wazig. Ik begon gevoel in mijn spieren en gewrichten kwijt te raken. Zelfs in mijn hart. Je zag mij niet meer huilen onder een screening van een romantische film. En uiteindelijk ging ik ff dood. Dit was het einde ..maar wat blijkt? mijn lichaam maakt enorm veel TRT aan. Dus als ik zou worden getest dan zou ik de test altijd falen ..zelfs wanneer ik niks zou gebruiken.

Ik heb een TRT level van een Vitor Belfort die 6x zo veel TRT gebruikt als normaal. Of 2x zo veel als een T-rex (dinosaurus). Mijn lichaam herstelt zich in alle gevallen. Zelfs de dood. Ik kan slapend mijn erectie behouden. Dit heeft mijn seks leven altijd naar een andere dimensie gebracht.



Ik wil niet opscheppen, want mensen die opscheppen willen altijd iets compenseren. Maar ik ben een beest. Ik ben een beest sinds mijn 1e jaar. Toen ik 6 maanden was, kon ik 8 keer opdrukken. 10 zou ook lukken maar ik deed het rustig aan.



Nu is alles duidelijk. Al die jaren ....fysieke voorsprong op de rest van Nederland ..op de rest van de wereld. En ik wil niet gay klinken, want mensen die gay zijn willen vaak iets compenseren ..maar wanneer ik in de spiegel kijk, dan is het moeilijk om hetero te blijven. De TRT rondingen ..de perfect gebouwde pecs ..biceps en triceps ..zelfs mijn gluteus maximus (de achterkant) heeft een J.Lo vorm. Voor een man is dit ongehoord.



Ik zal Vitor Belfort een mail sturen. hopelijk inspireer ik hem voor zijn partij tegen Chris Weidman ...en hopelijk inspireer ik jullie natuurlijk ook.





Niet normaal meer.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire