dimanche 28 décembre 2014

Selespeed probleem

Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik weer eigenaar ben geworden van mijn oude liefde, Alfa Romeo. Ik had wel gelijk een technische vraag aan jullie. Het gaat om een Alfa Romeo 156 SW JTS Selespeed. Vandaag probleemloos 200 km (afstand) mee gereden, maar ik heb nu problemen met de selespeed. Hij schiet op de snelweg spontaan in neutraal. Ook wanneer ik overschakel op de "handautomaat" dan gaat het even goed, maar op een bepaald moment schiet hij in neutraal. Op een bepaald moment auto aan de kant gezet en uitgezet. Daarna wilde hij niet meer starten. Rem was hard. Na een paar keer starten deed hij het toch weer. Maar niet voor lang. Ik heb hem nu weg laten slepen naar huis door anwb. Ik lees op internet van alles over de selespeed, over relais van de selespeed pomp tot andere dingen. Heeft iemand een idee?

Groet

Martijn





Selespeed probleem

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire