mardi 31 mars 2015

Rubbers panoramadak Giulietta

Hoi,



Nog even een laatste vraag want ik vind mijzelf een beetje een pietlut worden :ehm: maar dat komt omdat ik de auto net heb. Het viel me vandaag op (ook niet naar gekeken bij proefrit) dat de achterste rubber aan de rechterkant van het panoramadak wat los zit. Zowel links als rechts zitten in de hoek rubbers. De rechterkant zit beetje los en daardoor beweegt de plastic rand ook.....alleen als je eraan zit. Ik zie dat onder de rubber groen spul (lijm/kit resten?) zit. Ik wil dit uiteraard laten maken. Iemand enig idee of dit makkelijk te maken is? Bij de dealer heb ik geen garantie, maar kan naar elke garagebedrijf toe (Autotrust garantie), maar ik denk niet dat dit onder de garantie valt. Als dit een dure grap is dan doe ik het niet, maar het lijkt erop alsof alleen de rubber vast(er) moet worden gemaakt. Lijm/kit? Bedankt weer.



Groeten

Justin





Rubbers panoramadak Giulietta

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire